SOMMAR OCH SOL



Idag har jag legat ute hela dagen och solat tills telefonen ringer vid tre, vilket slutade med nattjobb. Hejdå lediga dag, som alla andra lediga dagar. usch. Men jag får vara ledig på söndag, vilket är riktigt bra för då ska mamma firas till max(imum) och så ska vi iväg till kusin och alla barnen. MYS! Brännan börjar bli riktigt bra nu faktiskt, är det sol imorn så blir det att spendera dagen ute i solen då med. hihi. Kommer antagligen inte sitta något vid datorn ihelgen då det blir nattjobb för hela slanten och på dagarna ska jag vara ute och gotta mig :)

Ha det bra alla mina vänner och sväng gärna förbi max för en lyxshake eller varför inte testa vår nya burgare som lanseras idag (eller imorn?) med steak sauce och BEARNAISE SÅS! MUUUUUUMMMS! :D

Lycka på den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0