BUSY DAY

Hej hopp! Idag tog jag mig i kragen och gjorde allt som jag behövde ta tag i. Numera har det väl blivit lite mer välkänt att jag och anton har gjort slut och att jag ska flytta till en egen lägenhet snart. Efter två månader har jag äntligen tagit tag i allt lägenhetsbestyr. Så idag ringde jag först hyrevärden för att fixa massor, sedan till E-on för att teckna avtal, till bredbandsbolaget och skaffade ett abbonemang, till Försäkringsbolaget och fixade mig en hemförsäkring och när jag ändå var igång ringde jag tandläkaren. haha. Så nu är ALLT fixat tills jag ska flytta. Vilket sker 1 juni för den som undrar :) hihi.

Nu ska jag ta mig ett glas saft och bege mig ner i källaren för att måla lite :)

PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0