HAPPY 21




Fyllde ju år igår och dessa fyra bilder visar lite hur min pojkvän gjorde den till en väldigt bra dag. Började med tårta och mousserande vin till frukost, självklart med tända ljus och paket! kvällen avslutades med middag med familjen och ännu ett paket innan jag skulle gå och lägga mig. Älskar sönder både shortsen och linnet. <3 <3
(och såklart min pojkvän, hihi)

Har även fått massa andra underbar och välbehövliga paket från hela släkten, dock är den bästa från mamma.  Fick nämligen mormors förlovningsring i guld <3 såklart började både mamma och jag stor tjuta. saknar mormor så otroligt mycket och den här ringen betyder så mycket för mig. Plus att det är min morfars namn inristat i ringen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0