FREDAG IGEN?

jaha, nu  är fredagen här igen då. Så underbrt att alltid jobba helg, NOT! Men idag ska jag faktiskt hinna med att mysa med min älskade pojkvän innan jobbet. Kissarna ligger och sover nu, efter allt ståhej inatt förstår jag att dom är trötta, det är jag med eftersom de väsnades så mycket att inte jag heller kunde sova, haha! :) Snart ska jag ta itu med disken och bege mig ner mot mammas jobb för att hämta ännu ett paket (har hämtat paket hos henne varje dag den här veckan) men har man inte adressändrat så har man inte! ;) igår hade jag en bakis dag med kissarna. låg och myste i soffan framför tvn men sedan blev det jobb några timmar på kvällen.

Tänkte visa er all shopping som jag beställt på internet de senaste veckorna men har inga batterier i kameran och ingen laddare men snart, någon gång i framtiden kanske! haha.

Kommentarer
Postat av: Felicia

mycket som händer, och mkt som säkerligen hände från fredag till söndag. NU ÄR DET TISDAG och ny vecka! haha



puss

2012-01-31 @ 15:33:31
URL: http://fjaelkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0