CHEESE MATE



Bild på mig och Darling när vi var i Trodosbergen på hans födelsedag. Nu sitter vi och latar innan jobbet. Idag har jag varit nere på stranden med julia och sandra och legat och solat, med huvudet under parasoll dådå så man kan sova samtidigt, så himla gött! ;) Här nere på cypern börjar nedräkningen hem att tränga sig på allt mer intensivt. Bara åtta veckor kvar, hur fan ska jag hinna med att göra allt här nere som jag vill göra innan vi åker hem? PAAANIK.

plus att vi bara planerar att vara hemma i sverige två veckor innan vi drar vidare igen, bara för att hälsa på våra älskade familjer och kompisar. Men hemma kan vi inte stanna, vi siktar längre än så. Vi ska backpacka, men för det måste vi ha pengar så några månaders slit jobb till ska vi allt uthärda! :)

Anyway, nu ska vi kila till jobbet, pusss pusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0