STORSTÄDNING



Under veckan har jag haft stor röjning i mitt gamla "barndomsrum" hemma hos mamma och pappa. Kände verkligen att det var dags nu. Hade hur jäkla mycket skit som helst sparat. Tydligen har jag sparat alla, och då menar jag ALLA papper och skrivhäften från skolan. Ända från årskurs 1 till slutet av gymnasiet. Helt jävla sjukt alltså. Allt detta har gömt sig unde min säng och i massa papperssamlare, haha. Men nu är det undanröjt så att det värsta är borta som tur är. Dock har jag inte vågat mig på garderoben än. Jag har fortfarande kvar nästan  alla mina kläder där, eftersom min walk-in closet är tio gånger större där än här hemma. Men snart kankse man måste skiljas åt? USCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0