TRODOS




En bild från ett vattenfall i trodos bergen. Ska lägga in lite fler bilder någon dag från trodosbergen men inte just nu. Nu ska jag göra mig iordning för att åka till mami och papis hotell och bada pool, väntar bara på att anton ska komma tillbaka vet inte vad han håller på med :p Jag har iallafall nyss tvättat och har jobbat hela morgonen. Nu är jag grymt hungrig så kanske tar en sväng förbi protaras och mc donalds, a little bit like home. Annars börjar jag sakna mina vänner hemma rejält mycket. Har ingen att prata med här nere förutom anton och jag känner mig totally utanför, vilket är trist. Men jag orkar inte, så det får vara som det är. Så en otrolig längtan till mina vänner där hemma, älskar er!


Kommentarer
Postat av: Sis

Vet inte vad jag är mest avis på...Trodos eller Nissi beach...Vill oxå bada!!! Älskar dig

2011-05-31 @ 21:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0