BLÅSIGT CYPERN



För mycket vitlök i carbonaran jag fick plus ett hårstrå, yuuuuack. Den här restaurangen är sååååå snuskig men vad gör man inte för lite internet ;) Denna vecka har jag jobbat i poolbaren och i vanliga restaurangen. Alla är sjukt trevliga i restaurangen och vi har så kul tillsammans, känner att jag hade riktigt tur som hamnade på det här hotellet. Imorgon ska jag jobba ett split pass 6-11 och 19-22, (såvida de inte ändrat det) Det passet är underbart härligt för man hinner att göra så mycket saker under dagen och man kan sola om det är bra väder. De senaste dagarna har det blåst sjukt mycket så det är RIKTIGT kallt i skuggan, burr. Men stekhett i solen dock, även om vinden gör att det blir lite kyligare.

nu börjar jag om en timme, men om vi har tur så får vi internet till våra lägenheter innan veckan är slut och då blir det mer bloggande!

CYPRUS KISS  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0