SHOES OF TODAY


snuskigt snygga skor!


God morgon på er allihopa! Nu har jag ätit frukost med mamma och läst lite veckorevyn. Skönt att gå upp lite tidigare. Idag ska jag fortsätta pyssla och sen ska jag ta ner resväskan från vinden och börja små packa tänkte jag! :) Testa alla sommarkläder och ska se om jag ens kommer i dom, haha. Sen ska jag kolla upp lite med försäkringskassan och så. Imorgon blir det polisen och nytt pass, kanske en sväng på stan också, vem vet? ;)

Så ser min dag ut, vi hörs lite senare!

PUUUWSS

Kommentarer
Postat av: Marie

Hihi, du kan köpa de där skorna av mig på Scorett innan du åker iväg ;)Så himla kul för er med Cypern! :)

2011-03-18 @ 20:19:22
URL: http://www.nogg.se/MiiaMirakel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0