YESTERDAY



Tänkte visa upp mitt pepparkaks hjärta jag fick av anton i julas, gulligt va? Jag har faktiskt ätit upp halva hjärtat, tihi.

Igår var iallafall jag och anton jätte duktiga! Först gick vi ut på en promenad i solen och sedan julstädade vi i lägenheten och tog julgranen och allt  annat skräp och åkte till återvinningen. Efter det åkte vi till ica och handlade och sedan hem för att laga mat, korvstroganoff med ris, helt själva! Vid 18 hade jag träning och sedan tog jag en lång och behövlig dusch med tända ljus. Mmmmm.

Idag har jag faktiskt varit duktig och ringt både ungdomshälsan så jag kan få min p-stav snart och sedan ringt vårdcentralen för att boka tid för min acne. Nu är det dags att ta tag i det här. Hoppas så innerligt att min läkare kommer att hjälpa mig.

Nu håller jag tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0