BAKFYLLEMORGON?



Alltså allvarligt talat, jag vakna kvart över ett idag?! är det normalt eller? haha fy fan. Anton slutade vid två så jag hoppas att han kommer hem och tar hand om mig snart. Har massor av saker jag behöver göra idag men jag försöker att inte tänka på det, det brukar bli bättre då, en stund iallafall.

Igår var jag på förfest i söderköping, som gamla goda tider. Sedan blev det att åka till Hugo, där det blev dans och lite för mycket dricka, det tog oss fan en timme att ta oss från dansgolvet till garderoben och sedan ut. Helt förjävligt helt enkelt! Hoppas det blir bättre på puls. Imorgon blir det puls premiär, vem ska dit?

Stay in shape!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0