RUNNING


gammal softbollbild

precis hemkommen från min korta men svettiga springtur. Efter tio minuter var det ju redan mörkt så det var bara att vända, så tjugo minuter sprang jag iallafall. Är en liten fegis när det blir märkt faktiskt, inbillar mig att jag ska bli kidnappad eller massa andra hemska saker, när man är ute själv i mörkret på läskiga cypern ;p men tjugo minuter dög för mig. Svetten rann på mig iallafall. Det är helt sjukt här nere, har aldrig upplevt något liknande. Man svettas överallt verkligen. Svetten rinner ner för knävecken, den droppar ner i ögonen, den bara rinner överallt. Det ser ut som man är nyduschad efter bara en kort springtur. Men det är varmt och behagligt iallafall och jag har vänjt mig vid svetten, det är mer än normalt här nere. Så plus för att jag slipper kylan i några månader till.

nu ska jag sätta på mig lite kläder och springa och byta lakan osv, sen ska jag läsa ut min sista bok och sova för natten. Skönt och mysigt :)

PUSS OCH GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0