me and my darling after a day in the sun..

Hey everybody! Just nu sitter jag nere på restaurangen med anna och nördar vid datorn. Alla andra är och jobbar som vanligt och så ska de ut ikväll då de flesta är lediga imorgon. Men jag bangar för jag jobbar 8-17 imorgon och då vill jag vara utvilad och redo! haha.

Idag har jag jobbat i poolbaren vilket är sjukt kul. Får springa runt poolområdet och ta drinkbeställningar och stå och chilla i baren när det inte är mycket att göra. Fick en piña colada och massa fruit smooties, mums! Fick 6 euro i dricks när jag gick hem också, det sitter ju aldrig fel lixom! Ska jobba där imorgon med men då hoppas jag att jag får lite arbetskläder, sjukt varmt att jobba i svart långkjol, svarta strumpbyxor och skjorta. Men det funkar såklart när det inte är mega varmt här än, typ 30grader. under dagen bara, höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0