FEST



Fest ikväll då! Undrar hur det blir, har redan börjat tappa hoppet. känns inte som om det kommer och komma någon och att det kommer bli total katastrof. Dels kommer vi inte vara klara i tid heller då nettsy och victor tror att det bara kommer att ta en timma att fixa iordning allt och dels så tror jag folk faktiskt har glömt att vi har fest idag.. En sak är säker iaf, klockan fyra ska jag göra mig iordning vare sig lokalen är klar eller ej.

Och som grädde på moset har nästan alla mina tjejkompisar tackat nej, typ 5/8. Så happy face på mig lixom. Hade varit kul om de kunnat komma för att fira att jag fyller tjugo och drar i väg i åtta månader. Men who cares egentligen om jag ska flytta?

Mkt negativt idag känner jag.

Anyway ska försöka bli glad och tagga för kvällen, PUSSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0