NOTHING I CAN SEE



Idag lyser ju faktiskt solen helt underbart skönt! Men annars så känns det att det är höst nu. Jag fryser fastän jag har en ny härlig halsduk, kängorna på mig, tjocktröja och skinnjacka, isn't that a shame? Men men, det är bara att rusta upp garderoben nu med varmare kläder.

Imorse var jag faktiskt på arbetsintervju, duktiga jag. Så det blev ännu en tidig morgon för mig, men det är ganska skönt tycker jag nu för tiden, för man hinner göra mer saker. När jag kom hem vid nio tiden tog jag fram alla mina klackar och dammade och tvättade av. Putsade lite på vissa ockå :) Ska in till skomakaren i etermiddag och lämna in mina älsklingsskor på omklackning.

Nu ska jag titta på lite höstjackor, pussshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0