TJOCKIS

Min pojkvän vill bli tjockis så han dricker massa skir han köpt på proteinbutiken och när han ser att jag äter mer mat än honom tvingar han sig själv att ta mer, haha! Nu ligger han och klagar på att han är så mätt. En riktig sötnos är vad han är! Jag har faktiskt lagat så mycket mat idag att jag har en matlåda tills imorgon, jag tänker inte äta mer hamburgare, fy tusan alltså.

Imorgon går jag sista utbildningspasset och sedan börjar jag jobba på riktigt på fredag, jobbar fyra dagar i veckan på max i decmber och inga helger så det är skönt. Ska ju jobba resten av mina lediga timmar på golfbanan så jag lär nog få ganska mycket jobb i december :)

Nu ska jag se på csi och sedan hoppa i säng.

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0