NU JÄKLAR



Jag har testat att köpa dessa igen så nu hoppas vi att det funkar! Har iallafall jobbat på laxholmen idag, helt okej faktiskt. Sedan var jag på golfkrogen och satt schema inför jul. Vet inte om jag har tagit vatten över huvudet nu för jag har hur mycket jobb som helst men det lönar sig ju i slutändan så att säga!

dock har jag ingen tid för något annat känns det som, men nu är jag hemma hos päronen och återhämtar mig lite. Dags för greys anatmoy och sedan blir det lite mer mys för att sedan äntligen få ta sovmorgon imorn.

MUMS, PUSS

Kommentarer
Postat av: johanna

ja titt på fan, det har jag ;)

2010-11-17 @ 21:24:43
URL: http://kvistjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0