MIDDAG



Tjoho! Igår var vi ju på avskeds middag för amalia och jacke. This was my outfit. Middagen var riktigt trevligt även om vi aldrig kom ut. Imorse började jag och anton med att se på film, paranormal activity, och ja.. Det är sådana filmer jag tycker är läskiga. Vi tänkte se den igår natt men ångrade oss i sista sekund och tur var väl det för tydligen vaknade vi av att något ramla ner i köket inatt och jag vakna och hyperventilerade och var livrädd. Själv har jag dock inget minne av det men anton berätta. Omvi hade sett filmen innan kan jag lova att jag hade dött och börjat stor tjuta! haha. Nu ska jag iallafall på träningen och trimma kroppen lite.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0