HEY



Har inte haft tid att blogga ihelgen, och allvarligt talat har jag inte orkat heller. i fredags var jag hos amalia på avsekds middag, Både roligt och sorligt. Den lilla skitunge ska till australien i ett halvår, kan ju säga att vi kommer sakna sönder oss efter henne! I lördags jobbade jag och åkte till träningen direkt efter. Sedan på kvällen gick jag och anton hem till Emma & Mats och åt middag och umgicks. Det var trevligt men jag var så trött att jag var super tråkig så vi gick hem tidigt.

Idag åkte jag hem till päronen för att umgås lite extra med pappa. Köpte rosor till honom och gjorde björnbär och hallon paj och så fick han ett paket. Kärlek till min pappa! <33

Så idag går alla mina pussar till Pappa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0