GODNATT VÄRLDEN



Idag har jag varit så duktig att jag nästan blir förvånad själv! Vi hade stor städning i lägenheten idag vilket resulterade i ren ugn, micro, skåp och skinande rent badrum, duktiga oss! Vid sex snåret åkte jag hem med mamma och myste, skönt att vara hemma hos päronen ibland. Imorgon ska jag pyssla lite och sedan åka till min syster i linköping för ännu mer mys. Torsdagen spenderas väl i Linkan, kanske blir en tur till ikano huset? Vem vet,

PUSS OCH GODNATT

saknar L8's dansare så att det gör ont i hjärtat

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Jag saknar oss också! Svinmycket! Angående chokladen var den ingen sensation, men helt okej. Lär dock räcka i en vecka, man kan ta typ en dag och sen känner man sig färdig för dagen för den är så pass mäktig. Puss!

2010-11-03 @ 22:14:10
URL: http://hejlellis,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0