FÖRSTA ADVENT



Vilken snöstorm det var idag då! Jag satt i bilkö till jobbet för att någon hade kört av vägen vilket ledde till att jag kom försent till jobbet. Varken Söderleden eller Norra promenaden var på något sätt skottad så jag hade tur som inte körde fast eftersom jag hade pappas låga bil, som t.o.m lägre (!) än mersan! Plus att jag körde på det säkra framför det osäkra och parkerade på kund parkeringen istället för vår personal p, som omringdes av snövallar.

På eftermiddagen åkte jag hem till min moster och firade henne och sedan hem till stan för att julpynta vår lägenhet, ska visa imorgon tänkte jag om jag får tid. Ska jobba heldag imorgon, så kanske inte hinner.

Men nu ska jag sova, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0