WOHOOO


Nu sitter jag och pluggar (som vanloigt?) har pluggat hela dagen, till och med på min rast! Efter skolan unnade jag mig dock en glass och cigg på halvars med Anton. Sitta och pussa i solskenet är inte helt fel :) När jag kom hem var det bara järnet med ntur uppgiften som ska vara inne imorgon. Var tillochmed tvungen att skippa träningen, vilket jag fick jätte dåligt samvete för men jag vill så gärna ha VG på den här uppsatsen så jag måste kämpa på. Har fortfarande massor kvar att göra men sparar det tills min sovmorgon imorn. Känner att jag behöver lite sömn snart så att jag orkar med hela dagen imorgon. För på torsda är det loooooooooooov!

Typ lov iaf, ledigt. haha. på torsdag ska jag, anton, amalia, jacke, sofie och jimmy rida i ett ridhus. Jag och anton är livrädda för hästar, jippie. Ska bli riktigt läskigt, vet inte om jag verkligen vill följa med men har inget val känns det som, haha! På lördag blir det fest i stockholm, fick 1000spänn av mamma för att jag mådde så dåligt av det, älskar dig mami! Så nu jävlar blir det party av det.

WOOOOOOOHOO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0