TURISM

Nu sitter jag på kungsgård och har turism och resor. Sitter och planerar en jorden runt resa, ovanligt att man får göra det lixom ;) jag ska skriva om shanghai, så sitter nu och tittar på resor från portugal till shanghai. Jag tänkte shanghai, det är ju lätt som en plätt. men nej nej. det var tydligen ganska stort, haha! snart har jag träning och efter den hoppas jag på att våldgästa anton, som förövrigt kom och hälsade på mig idag utanför skolan, puss på'n. Och så en ännu större puss på att det är sol ute och våren är påväg. Men minus på att jag är sjukt hungrig, jag har en banan i mitt skåp, på de geer.. inte på kungsgård. Långt till min skola, slutar om femtio minuter. suck och pust, kurr i magen. MEaaaaaoow, ge mig mat?


shanghai at night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0