SJUKTTRÖTT

Jag är så trött och jag vill bara sova men nej! Projektrapporten ska vara inne imorgon så det är bara att sitta uppe och skriva och skriva. Är inne på mitt 12e A4 nu och jag känner att jag inte har så mycket mer att skriva. Efter tolv A4 börjar man bara repetera allt man redan sagt och skriva allt man redan har skrivit, börjar få brist på ideér alltså. Men jag måste sätta mig och läsa igenom och rätta alla slarvfel och stavfel innan jag går och lägger mig plus att jag måste börja med kulturartikeln som ska vara inne imorn. Den MÅSTE vara klar tills imorn annars tar jag livet av mig! Iår är svenskan sjukt viktig för mig eftersom jag har haft en så bra start. pepp pepp pepp

tänkte ta mig en bensträckare och lite smörgås tårta innan jag fortsäter. God natt på er alla andra som inte har massor med arbeten att göra!


Zlatni Rat på ön Brac utanför Kroatien, en av europas vackraste ständer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0