PROJEKT

Nu sitter jag i Skarphagen, som vanligt, och jobbar med mitt projekt. Är nästan klar har bara inledning och lite småkrams kvar sen är det bara all stavning och små fix kvar, sjukt skönt! Hoppas att jag kan få ett VG, men jag har ju Gunnar så vi får väl se helt enkelt! Tänkte visa lite av vad jag har gjort så ni får se! :)


uppslaget om nationalparkerna


uppslag om sevärheter.


uppslag om nattlivet.

För er som inte vet det så gör jag alltså en resebroschyr om regionen Dalmatien i Kroatien. Vad tycker ni? visst börjar det likna något? Börjar faktiskt att bli riktigt nöjd. Har bara massa små pyssel kvar tills imorgon när min lärare ska få se mitt resultat. Så idag blir det rejält med finslip.

Snart ska jag ta mig lite att äta och spring iväg till träningen. Efter det ska jag tillbaka hit och hämta datorn och allt och pussa lite på anton innan jag drar igen. Tror jag sover hemma ikväll, behöver fixa lite saker. Och imorgon blir det skoldag för första gången på hela veckan och rå plugg inför Naturprovet på torsdag! Nu ska jag fortsätta med projektet,

MINT-PUSSSSSSS! (jag äter after eight)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0