MORR

Usch det här är inte bra. inte så värst bra. Att lämna Louise själv en lördagkväll är ingen bra grej, haha. Att sitta och köra bil i mörket får mig alltid att tänka på saker, saker jag inte tänker på annars. saker jag tränger bort. Nej men var lite orolig först men de ska nog gå bra det här. tror jag.. fuckfuck.. Anyway. jag måste sluta blicka bakåt, det finns inget bra där. Allt som jag trodde var bra, var inte bra, jag måste inse det. nu nu nu. Lalalala. jag har det ju bra nu, got to focus on  that. varför tittar man bakåt när man redan har det bra som det är? det är skit alltså. Men det bästa är att imorn kommer allt vara som vanligt igen, tankarna kommer vara borta med vinden. Smsen ska jag radera ikväll så jag inte får för mig att läsa igenom dom imorn. no need to! time to move ooooon. Oroa er inte, fråga inte. det här är bara en dålig lördags impuls. dumma sms. nu ska jag sova, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0