LALALALA

sitter hemma och börjar krypa på väggarna snart. vi har inget gott och inte att äta, inte som jag får äta iaf. mamma har tjejkväll här hemma så jag sitter på övervångingen och håller tyst typ. Usch vad tråkigt det är hemma men orkar ändå inte åka och göra något. Har ju inte sovit hemma sen i torsdags, haha.




tre saker jag ser fram emot idag;

1. Resan till Gran canaria kommer bara närmare och närmare. jag längtar, planerar redan och kan inte riktigt fatta att det är sant. Det har alltid varit en dröm för mig att åka utomlands på en bartenderkurs.  MUUMS

2. min födelsedag, ljuset i den här månaden. Att få gå ut och ha kul och förhoppningsvis få lite cash till bartenderkursen, för det är behövligt.

3. Studenten. vem gör inte det lixom? dansa, festa, bruna ben och vita klänningar. Det ska bli så skönt, underbart och helt perfekt. hoppas att vi får bra väder och inte massa regn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0