HOLA

Qúe tal? Idag lyser solen lyckligt och varmt här i Norrköping. Åt faktiskt frukosten i solen imorse, i vardagsrummet och nöjt. Tog in mig solens alla lyckliga strålar och vibbar och kände mig redo för en tuff skoldag. Riktigt nöjd för att jag gjorde alla läxor som jag skulle igår (nästan) och jag hann även med att åka till dansen för att skvallra med mina flickor. Nu sitter jag på Turismen och har faktikst skrivit ett stycke om Shanghai, jisses! Jag är mycket nöjd med mig själv idag. Har tillochmed kavaj på mig! snart har jag engelska lektion där jag gjort hälften av läxorna, alltså läst boken men inte svarat på frågorna och sen har jag spankaredovisning, klappat och klart! Sist men inte minst idag så ska jag äntligen ha mitt svenskatal, har väntat i flera veckor nu, hrmmmf. Ska bli skönt när den här skoldagen är över så jag kan kila hem till Anton och tvinga med honom ut på en promenad i solljuset. Juste jag har klackskor, ajja, det får bli en promenad med klackskor för jag älskar det här vädret!

PUSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0