GO'KVÄLL

Vad tycker ni om min vackra utväxt på bilden i förra inlägget då? HAHA. Jag måste verkligen slinga håret men tiden jag har bokat är i maj, lite långt det är dit lixom. Får kila till frissan och snacka lite om det här alltså. Är ju snart katastrofalt.  Anyway. Det är fredagkväll och jag sitter hemma med mamma och pappa och ser på film, riktigt skönt för jag är så opepp på krogen. Är fattig, måste spara pengar och ja, är inte sugen helt enkelt, fast än alla, ALLA, min vänner är ute. 

Idag har jag varit och prata med skräddaren, ska lämna in balklänningen nästa vecka. Sen var jag och fika med Nettan, Denna, Victor och Lelle. MYS. Sen solade jag och nu är jag som en tomat i ansiktet. borde haft solkräm på mig märker jag nu, tror tillochmed jag är lite svullen, muhahaha. För en stund sedan var jag hos min farbror och hälsade på mina kusinbarn, älskar dom så mycket. Har lekt kurragömma och haft en unge i vardera hand och en i knät, mys.

Nu ska jag smörja in mitt rödbrända ansikte och hoppa i säng. upp tidigt imorn så kankse jag hinner städa innan träningen.

PUSSHEJ LEVERPASTEEEJJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0