Dagens tre förvåningar

1. Gamla busstationen. Det har helt plötsligt byggts flera lägenhetshus på gamla buss stationen i Söderköping. hallå, dom var inte där förra veckan? Såg husen när ja åkte hem, missade tydligen dom när jag åkte in till dansen, konstigt men tydligen. Jag tror inte dom hann att bygga två lägenhetshus där under tiden jag var och dansa. Men man vet ju dock aldrig, jag brukar ju titta på extreme home makeover.

2. skuldkänslor. Jag fick sådana skuldkänslor idag när jag skolkade, har inte hänt förut. måste verkligen skärpa mig nu, det börjar gå utför louiiiiiise. FY. Det är inte okej att skolka, nu ska jag ta tag i mitt liv!

3. beordrad. Jag satt och myste framför tvn idag när anton plöstligt säger " jadu louise, diskmaskinen tömmer inte sig själv?!" Helt random sådär, nu börjar han uttnyttja att jag är där så han slipper göra allt, haha. But i did it of course! tycker om när han är lite macho sådär, och så var han idag, lilla blyga anton. haha ;D

GOOOOD NAAIHGT




por que mi hermana va a llegar a mi casa mañana. Kärlek till sis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0