CIAO

sta bene? Nu sitter jag på min egna skola och har långrast tills klockan halv två. Igår var en riktigt bra dag! Jag klarade spanska redovisningen, fick högsta betyg på mitt svenskatal och gick på stan med älsklings linnea och hittade en GRYM resväska. Som grädden på moset hämtade Anton upp mig i stan och vi åkte och handla för att avlsuta kvällen med att laga mat och mysa. Är så mysigt att vakna brevid honom och får inviga dagen med en puss. Snäll som han är skjutsade han mig till skolan (kl 8) på hans typ enda lediga dag, he's an angel. Och nu är jag här. Rast. Borde göra läxor. suck. projekt, va? ska det vara inne nästa vecka? oj. kankse dags att börja nu. jippie.

TJAAAARÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0