3 is the magic number.

Tre saker som gör mig lycklig just nu:

1. solen. Att vakna på morgonen och solen lyser härligt, man tror nästan att det är vår ute. Det är så skönt och varmt att stå i solen och värma sig. Man blir lycklig, glad och mycket piggare. Nu är våren påväg, eller hur?

2. födelsedag. jag fyller år om typ två veckor, jippie! ingen speciell ålder men det är ändå känlsan av att få frukost på sängen och paket och äta gott. MELAJKI very much. Hoppas att jag hittar på ngåot kul med mina vänner då också.

3. Mercedez. Pappa ska ställa på mersan om en månad, bara en månad kvar tills jag får växla och köra sportbil, riktigt kul och jag längtar obeskrivligt mycket! Det bästa jag vet, och ännu ett tecken på att våren är påväg.

GODNATTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0