GRAN CANARIA

hola guapas!
estoy en españa, en playa de ingles! tonight me and cissi is gonna work as inkastare, hahah! vi ska locka folk till baren vi har barskolan on. blandar lite engelska och svenska. vet inte riktigt vad jag ska tell you all. last night var vi ute och festade, sjukt kul! riktigt trevligt gang. idag har vi varit on the beach, but not for very long. vill inte branna mig on the first day! next time ska jag try to ladda upp lite bilder! I PROMISE. hoppas ni har det bra hemma i sverige, cause i storm trivs here! <3333 

saknar min pojk! men kommer uppdatera as soon as i can. Ha det bra babies! 

PUSSSSSSSSSSSS 


Kommentarer
Postat av: Pollli

Skönt o höra att du har det bra! :) fortsätt med det lojjsan! Puss&Kram

2010-06-14 @ 10:29:49
Postat av: Linnea

Skönt att höra att du mår bra älskling. Ta hand om dej nu ♥

2010-06-15 @ 19:50:19
URL: http://hejlellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0