GC BAR AKADEMY



HEJ allihopa! har tyvarr inte sa manga bilder, men jag laddade upp ngra! kommer mer bilder snart, i promise! Jag har det helt underbart kul har nere. har testat pa att jobba som inkastare, vilket jag hatade rakt igenom! jag borjade jbba klockan ett pa natten och slutade vid fem! mycket jobbigt, men har anda blivit erbjuden ett annat jobb, ska ju dock inte stanna.. nu ska vi snart ata och sen utgang med ganget. Har lart osss massor kuliga saker idag! ska forska ladda upp lite filmer pa vad vi gor! :)

Och mina kara lasare, om det finns nargra, kommentera garna och skriv hur ni har det, vill ju halla koll pa laget lixom! :) PS. tycker ni om mina nya skor pa sista bilden da? cooola eller hur? ;D

PUSSSS PA ER! <3

Kommentarer
Postat av: lilla e

vi håller ställningarna här i norpan tills du kommer hem! hoppas att du har superkul, det verkar som det :) lussan och kim och adrian hälsar!

2010-06-15 @ 21:37:29
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0