FULLER AL THE TIME


Alla partyprissar pa GCBAR ACADEMY

Julle klirrar shots saklart!  har dricker vi 24/7


Utgàng med tjejerna!


som sagt vi dricker och dricker.. hahaha


Redan fulla vid halv sex...

Cissi is shakin!


och till sist en bild pà mig! :)



dansar och super klockan halv sex, det e barskolan i ett notskal ;)

Hoppas ni har det bra dar hemma. Har e det sjukt molnigt, och inte sa mkt sol, men det duger helt klart! Det e sena natter och tidiga morgonar. Plus en hel skoldag med plugg och praktiska grejer. Det e sjukt kul och jag trivs verkligen men jag har dock massa ont i armarna efter att ha helt upp tusentals drinkar! Ska bli saaa skont med helg och det blir bara narmare och narmare tills min alskling kommer ner. Hoppas ni har det bra dar ehmma med jobb och sol! :)

Avslutar med en video dar jag ovar pa ett nytt working flair trick! :) PUSS PA ER!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0