OJ DÅ

jag har inte uppdaterat på väldigt väldigt länge känner jag! Usch vad dåligt. Iallafall så har jag varit ledig hela den här veckan vilket har varit sjukt skönt. Har träffat vänner och myst med min pojkvän och så vidare. Nu sitter jag här i skarphagen och har lite panik. Jag behöver verkligen städa lägenheten men orkar inte. Det är så varmt så jag bara vill bada eller nått lixom, inte städa! Plus att jag inte har städat huset hemma eller hämtat posten vilket jag lovat mina föräldrar som har varit borta hela veckan, det kommer bli ett helvete när dom kommer hem :o
Men nu ska jag höja musiken lite och börja städa bara för att min älskling ska bli glad :)
PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0