varför spela fotboll när man kan slåss?

HEEELT SJUK ATT JAG MISSA! direkt efter jag och nettan åkt från cupen blev det världens jälva bråk, mellan söderköping och dem de spela emot och massa personer från publiken sprang in och grejer. helt sjukt. Men jag fattar, fan vad sur man blev ibland, hahaha. Men wtf lixom, storbråk för en liten match, hallå lixom?

Men iallafall innan det hände tittade ju jag och nettan lugnt på fotboll. A gjorde två mål, puss på honom och puss på hans gula kort som var totalt onödigt. Men domarna tyckte väldigt mycket om dom där gula korten under hela cuppen. Jag har nu blivit fan av fotboll. Så det här ägnar jag till Erica och Marie, I'm all yours, cause i like it. Jag har ändrat min åskit om fotboll, det är najs! och speciellt när det är snygga killar och rumpor som springer omkring ;) HAHA.



Men nu ska jag sova lite, har ju inte gjort läxorna, SÅKLART. Men jag har tid i veckan för A sticker och jobbar i estockholmo och jag slutar tidigt varje dag typ. As you see har jag börjat ändra min åsikt nu A är väldigt söt. tihi.

Men iaf kan ju lägg till att jag knappt kan sitta för min träningsverk i rumpa och lår, jeeeesus vad man tränar rumpan i softboll. Har inte riktigt tänkt på det innan, men det är kind of najs!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Marie

Just därför blir det perfekt i vår nu när du hänger med mig på Pontus matcher, huhu! :D

2010-02-01 @ 15:58:49
URL: http://www.nogg.se/MiiaMirakel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0