utgång är framgång

Igår blev det utgång till otten med mikaela och vänner. Först var vi hemma hos mickis och drack, prata och lyssna på musik och sedan hoppa vi in i taxibilarna och drog oss ner mot otten. Helt dött var det när vi kom, folket började ramla in mot halv två snåret, men inte mycket folk man kände igen. Så vid två drog jag och mickis och åt pizza och gick hem och sov. Vaknade tidigt, gick upp och slöa. Mikaela började med sin sopp-diet idag, jag håller tummarna för henne! Sen vid fem åkte jag till momo, kärlek till henne <3

M. ringde idag också, han har kommit hem nu, ska bli trevligt att träffa honom igen. Får se hur det blir, behöver nog bara en bekräftelse på att vi inte funkar ihop. Tror nog vi båda behöver det för det har varit svårt att få ut honom ur tankarna faktiskt! Men jag ska iaf tracka sönder nettan imorn, hon har spenderat helgen med B. och jag bara måste veta allt som har hänt! Hatar att inte ha pengar på mobilen!

Men imorn ska jag vara duktig, jag ska städa rummet, sortera tvätt, ta en promenad och försöka göra lite läxor. Sen ska jag beställa hem ett par piller jag har hittat på internet mot problem hy, jag är så jävla trött på min acne nu så jag vill bara gräva ner mig. Det blir aldrig bättre och jag ska ge de här tabletterna en chans. Clearly gone heter dom, svinigt dyra men vem vet, det kanske är värt det?

PUSS / L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0