skuuula

Jag borde gjort läxor idag, det borde jag verkligen ha gjort. SHAME ON ME. Jag har en "book report" som ska vara inne imorn på 6 A4 och jag har inte ens börjat. Shiiiiet. Men jag börjar inte förens halv två imorn så jag tänkte göra lite imorn förmiddag, good girl! Vi fick reda på idag att vår lärare i CAE English ska sluta och vi får ingen ersättare så vi slutar kursen nästa vecka, NAAAAJS. Ännu bättre schema lixom. ska uppgradera schemat inom kort! Det betyder att jag endast har en lektion på måndagar också, men denna klockan åtta till halv tio. Pretty skönt.

Kvällens slutsats; Jag blir alldeles för lätt kär!



Min berömda lördags frisyr


GOD NATT BAAAJBS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0