SKOLAN

Nu sitter jag i skolan, har haft sovmorgon till tio men min senaste buss går ju halv nio, älska landet! Tänkte försöka mig på att göra lite projektarbete men det var alldeles för jobbigt kände jag. Har bara två lektioner idag vilket är ganska skönt för jag är genomförkyld. HATART. Ska använda min helg till att bli frisk eftersom alla mina vänner ska ändå bara vara med sina pojkvänner. Så är det när man är singel, ingen har tid för en. SUCK.

Igår la jag ett bud på en klänning på tradera, ganska najs. Fick den för en hundring. Ska ha den med en kavaj på stundent veckan, yej! Ska antagligen till 90% köpa min balklänning på tradera också, har hittat en jätte fin, som dock är vit, men jag tror inte att det är så stor "brudklännings" varning på den ändå. De senaste nätterna har jag drömt om balen och min balkavaljer. Just nu har jag ju ingen, men jag vet vem jag vill gå med. Frågan är bara om vi överhuvudtaget ens kommer att vara vänner i vår. Hoppas det iaf, för han är min dröm man! haha.

Jag saknar dansen och tjejerna sjukt mycket, vill ha dans snart. Hoppas att vi ska ses på söndag, kankse inte kan dansa eftersom jag är så förkyld, men kan träffa pullorna iallafall.

En sista rad till dig. För att jag vill ha dig och för att du är dum som inte vill ha mig. Varför kan du inte försöka ge mig all tid du kan om du tycker om mig så mycket som du säger? jag vill inte ha någon att bara träffa lite då och då, jag vill ha någon som jag vet ställer upp till 100% och som alltid finns där. Du säger att du inte kan ge mig det jag vill ha, men att du tycker om mig så mycket att du inte kan se mig med någon annan. Jag hatar när allt är så här förvirrande. Men en sak vet jag, jag vill ha dig, och bara dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0