SJUKLING

Idag har jag varit hemma och varit sjuk, usch! Tänkte att man skulle hinna med och göra lite läxor, men icke! Jag har vilat, läst lite, tittat runt på internet och nyss sydde jag in några jeans efter att ha lagat min fransväska. Har saknat den så himla mycket, men nu är den lagad och fin! På köpet jag har tre sår på tummen och en massa till på pekfingret, lyckas sticka mig med nålen hela tiden :p

Ihelgen kanske det blir landet med A. Har inte riktigt bestämt mig än, men han är så söt så jag borde inte säga nej :) Kommer säkert bli riktigt trevligt och mysigt. plus att det är långt borta från alla bekymmer och besvär. Jag måste glömma och gå vidare nu, wish med good luck :D 



PUSS OCH GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0