SCHOOL IS KILLING ME

igår satt jag och pluggade hela kvällen fram till klockan 11, snacka om över ambtiöst av mig! Men efter det åkte jag till söderköping och titta på stegeborgscupen med kalas claes :D det var riktigt trevligt faktiskt. Titta på min snygging A, ska nog ner och titta på deras slutspel i eftermiddag men får se för jag har igen bil! haha. Åkte hem vid två på natten och sov. Hela dagen idag så har jag försökt att plugga men har fortfarande massor kvar att göra, fan också.

Familjen ska och äta på restaurang nu med släkten utan att berätta att mina kusinbarn ska med. Är så jäkla sur på pappa nu. Jag valde att vara hemma och plugga istället för jag verkligen måste göra det, men om jag visste att tuva och olle skulle med skiter jag ju fullständigt i mina läxor. GRRRRRRRR

men vad kan jag göra, det är bara fortsätta att plugga. När jag är klar med min book report har jag english C, español och naturkunskap kvar att göra, jippie.

PUSS HEJ LEVERPASTEEEJ


längtar mig tillbaka till Ayia Napa en stund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0