PARTYMÅNDAG

Helt galen natt igår. Vid 23 snåret bestämde nämligen jag och amalia oss för att festa. En halvtimme senare kom dom och hämtade mig hemma och vi drog in till stan. Kvällen bestod av tre flaskor vin, vodka och öl i obestämd mängd. Riktigt trevligt sällskap, jag hade så sjukt trevligt! :) Vi körde öl spel, jag har aldrig, sanning och konsekvens och allt, haha. Framåt sexsnåret började det gå riktigt vilt till må ja säga. Efter att amalia avdlöjade en liten hemlighet, skrattade jag så mycket så att ja fick host attacker och inte kunde sluta! HAHA det var det klockrenaste på hela kvällen, but it's our secret.


alla andra bilder är censurerade och får under inga omständigheter visas för allmänheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0