NYÅÅÅÅÅR 09'

Nyåret blev väldigt trevligt tillslut. Nettan och jag började med att blondera mitt hår vid tre tiden (blev katastrof) och sedan fixade jag min nyårsmanikyr, kommer säkert in bilder senare! vid sexsnåret började vi små dricka lite och leta ihjäl oss efter en fest eller någonstans att ta vägen överhuvudtaet, men det gick inget vidare! Efter några timmar, när vi precis gett upp ringde vi desperat till vå älskade victor som var på en fest vi inte fick komma till, men efter att nettan flörta med festhavaren fick vi komma så att allt löste sig! Tolvslaget blev kramar och mys ute med nära och kära.
Victor, Rolke och Nettan kommer alltid förbli mina bästaste vänner.
Tänkte langa lite bilder innan jag går och lägger mig,
men jag förstår inte riktigt hur man gör, såå..
GOD NATTT'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0