CRUSH

Jag ska försöka mig på kärleken ett tag. Har så svårt för personer som tycker om mig, har en tendens att fly från personer som visar intresse och dra mig till de som avvisar mig. Men antar att det är en typisk tjejsak. Men grejen är ju att han verkar verkligen tycka om mig fast än jag bara behandlat honom dåligt. problemet med honom är ju dock som min förra att han jobbar hela tiden och oftast långt härifrån, typ i stockholm och så och på fritiden så spelar han fotboll, haha! Kul jul haha :D Men vi ska ses imorn iaf, hoppas det blir bättre än ihelgen. It time to skärpa sig nu.

Kommentarer
Postat av: Marie

Fotboll är BRA! Du får hänga med mig på nån av Pontus matcher nu i vår, huhu :D

2010-01-27 @ 21:52:12
URL: http://www.nogg.se/MiiaMirakel
Postat av: Carro

haha ja får köpa en stripstång till dig ;D

2010-01-27 @ 22:22:27
URL: http://caaaaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0