BRUMBRUM

Igår blev det film kväll hemma hos D. Svek min papi för the first time in many years typ. but i liked it. Jag trivs i deras sällskap så det är så svårt att säga nej. Vi såg på the ring 2, inte ett dugg lika bra som den första! disapointment. Sen snacka vi drack lite, du vet sådär hela natten. Jag somnade i D;s famn, lite random sådär, men gick och la mig vid sexsnåret. Gick upp klockan nio och D satt fortfarande och såg på film, fail på det. Hade min första och enda lektion vid tio, så nu är det helg för mig, yeeey! :D Ska på stan och se om jag hittar något fint och sen ska jag åka hem och få utskällning av min papi. Ikväll blire ferre med samma gäng, ska bli najs :)

Tänkte bara meddela att jag höll på att köra på TRE rådjur igår, dom trivdes tydligen mitt på vägen klockan halv tre på natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0