BRUM BRUM

Det där med pulka igår blev ju inget, vi slog till på filmkväll i min källare istället. Kan sammanfattas med två livräda killar, en fegis bakom kudde och jag som kan alla scener utantill, knarr i trappan och J slänger sig till oss i soffan livrädd! jag älskar när killar blir livrädda och skriker som tjejer, haha! Dumma D skickade sms till mig så att jag blev livrädd imorse, not cool! Men dom drog väl hem vid kvart över tre inatt typ så då blev det nattinatti. Min första lektion började kvart i två idag så det var najs, slutade halv tre också. Då blev det att åka till bästa victor och göra hamburgare, muuuums.

Helgen kommer nog bli riktigt trevlig faktiskt, jag är redan follbokad och det är bara onsdag! wuhu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0