Biggest loser

Alltså jag är beroende av det programmet! Tycker det är så kul att se personer förvandlas så mycket som dom gör. Dom tränar sig ner från typ 200 kilo och väger 90kg när programmet är slut, även dom som åkte ut i början, isn't that great? i början kan dom inte ens hoppa jämfota upp på en 15cm hög pall (och det är relativt lätt, testade att hoppa upp på min fotpall nyss) och sen i slutet av programmet springer dom flera mil, HEJJA DOM! inte ens jag orkar springa en halv mil, suck.

titta vilken snygging hon blev! okej, hon vägde säkert inte 200 kilo i början, det är ju oftast killarna som väger så mycket men ändå. Det visar ju lixom att det finns hopp för alla och det tycker jag är det bästa med det här programmet.  HEJA AMERICA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0