BARTENDERKURS

Nu har jag fixat till allt med GC bar, så den 12 juni drar jag ensam iväg ner till Gran Canaria och Playa de Ingles för att gå en bartenderkurs i tre veckor! Ska boka flyget inom en snar framtid, men jag hoppas fortfarande på att min vän mikaela ska ångra sig och följa med som planerat. Men jag börjar inse nu hur nära det är till att stå där i baren och blanda härliga drinkar, sen när lektionerna är över för dagen, lägger man sig vid poolen och pluggar lite på eftermiddagen. Har redan kontakt med två tjejer, Nina och Sofie, som ska ner samtidigt. Ska bli så sjukt kul och spännande. Är det någon som är sugen på att följa med så tveka inte, kommer bli sjukt kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0