BALKLÄNNING

Just nu handlar nästan allt i mitt liv om studenten. Klänningar, frisyrer, studentmössa, sprit, pengar, bal och massa annat som snurrar i min skalle 24/7. Köpte min balklänning på tradera häromdagen, dock inte begagnad. Den ska beställas från kina inom kort och jag hoppas verkligen att det kommer gå bra! Det enda som gör mig lite tveksam är att klänningen är vit, så att den kan därför också användas som brudklänning. Men jag vill inte att folk ska tänka "shit ska hon gift sig eller" på balen. Så jag hoppas att den inte ser för "bröllopsaktig" ut. Ska komplettera med ett par höga handskar till i samma färg som bandet runt midjan också. Jag fick betala 1400 kronor för den (inkl frakt) och det tycker jag är ett riktigt bra pris, så om den inte sitter perfekt är det ju bara att gå till en skräddare och sy in för någon hundra lapp! :)



Dålig kvalité på bilden men såhär ser den ut! Vit med silvriga prickar och en korsett i midjan i valfri färg. Först ville jag ha den röda färgen, men sen tänkte jag att jag ville ha en ljusare färg eftersom det är sommar så jag tror att jag ska ta den ljusgröna färgen. Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Anonym

finfin :)

2010-01-18 @ 18:36:33
Postat av: Lotta

Hej gumms jättefinklänning inte alls för bröllopsaktig. Tycker du ska ta en ljusare färg faktiskt kanske den ljusgröna som du sa eller lila verkar vara snyggt till prickarna. Ha det gött kram Lotta

Postat av: louise

tack! :) ja jag har beställt den ljusgröna nu, så får vi se hur det blir, kommer komma upp bilder när jag får den sen! kul att höra från dig och hoppas allt är bra. Kram

2010-01-27 @ 19:32:16
URL: http://loisy.blogg.se/
Postat av: Lotta

Blir säkert bra ska du se. O angående löshåret så skippa det du är fin som du är. O med oss e det bara toppen Nadja växer hon blir ju 9 månader på fredag!

Postat av: louiiise

Oh vad mysigt! länge sedan man såg någon av er :) kram

2010-01-30 @ 21:33:29
URL: http://loisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0